Dokładne informacje na ten temat znajdują się tutaj.
Ile wynoszą koszty wysyłki w sklepie Rock-Serwis?Dokładne informacje na ten temat znajdują się tutaj.
Czy udzielają Państwo rabatów stałym klientom?Dokładne informacje na ten temat znajdują się tutaj.
Czy wysyłacie Państwo artykuły za granicę?Tak oczywiście. Do dowolnego kraju na świecie. Warto pamiętać, że w takim przypadku jedynymi akceptowalnymi przez nas formami płatności będzie karta płatnicza lub przelew.
Przesyłki za granicę wysyłamy drogą lotniczą za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Paczka przesłana z Polski za granicę może podlegać opłatom celnym w kraju przeznaczenia. Wszelkie opłaty tego typu leżą w gestii odbiorcy przesyłki i zależą od wewnętrznych przepisów celnych kraju przeznaczenia. Szczegółowe informacje na ten temat adresat przesyłki może uzyskać w informacji celnej swojego kraju.
Koszty wysyłki za granicę zależą od wagi przesyłki i kraju przeznaczenia.
Co należy zrobić jeśli zapomniała(e)m hasła pod którymi zarejestrowała(e)m się w sklepie?W takiej sytuacji ożesz skorzystać z „przypominacza” hasła w Panelu Klienta.
Czy zakupione artykuły mogą zostać wysłane pod inny, wskazany przeze mnie adres, jako np. prezent / niespodzianka?Tak, jest to możliwe, ale tylko w przypadku kiedy Klient dokonuje płatności online (Przelewy24 lub PayPal). Klient powinien w takim przypadku podać dokładne dane odbiorcy oraz w polu „życzenia specjalne” zaznaczyć, że zakupione artykuły mają zostać zapakowane w gustowny, ozdobny papier (i wysłane jako prezent, bez rachunku/faktury w środku).
Czy koszty wysyłki doliczane są do każdego produktu w koszyku?Nie!!! Koszty wysyłki doliczane są do ogólnej (sumarycznej) wartości WSZYSTKICH produktów w koszyku. Koszty te dodane do łącznej wartości zakupionych przez Klienta artykułów składają się na całkowity koszt transakcji, czyli wydatek jaki poniesie on w związku z zakupami.
Czy otrzymam potwierdzenie złożenia przeze mnie oferty zakupu w sklepie wraz listą i cenami artykułów, którymi jestem zainteresowany?Tak, oczywiście. W krótkim czasie od wizyty w sklepie połączonej ze złożeniem oferty zakupu, Klient otrzyma szczegółową specyfikację wybranych artykułów wraz z ich cenami i całkowitą kwotą transakcji. Później, klient otrzyma też mailową informację potwierdzającą przyjęcie oferty oraz realizacji zamówienia, dacie wysyłki, ewentualnie prośbę o akceptację zawartości przesyłki (w przypadku realizacji częściowej).
Czy w ceny artykułów oferowanych w sklepie wliczony jest podatek VAT?Tak, ceny wszystkich artykułów zawierają podatek VAT.
Czy w przypadku wysyłki za granicę Klient płaci VAT zawarty w cenie artykułów?Niestety, tak. Zgodnie z ustawodawstwem europejskim nie ma na razie możliwości zwrotu tego podatku lub odpowiedniego zmniejszenia ceny artykułów przy ich sprzedaży za granicę osobom indywidualnym. Stawka VAT w przypadku książek wynosi 5%, biletów na koncerty 8%, a innych artykułów 23%.
Co oznaczają symbole CD, CDS, SACD, DVDA, BD, KS, TKT, V/A i O.S.T. pojawiające się przy lub w nazwach produktów?CD, CDS, SACD, DVDA, BD to symbole oznaczające płytę kompaktową (CD), singel lub maxi-singel kompaktowy (CDS), tzw. płytę kompaktową super audio, o bardzo wysokiej jakości dźwięku (SACD), płytę DVD Audio z dźwiękiem wielokanałowym (DVDA) i płytę Blu-ray (BD). KS i TKT – to określenia przyjęte dla książek i biletów na koncerty. V/A to skrót od Various Artists (różni artyści). Ten skrót zastosowaliśmy w sklepie na oznaczenie „wykonawcy” w przypadku wszelkich wydawnictw polskich, bądź zagranicznych na których znalazły się nagrania różnych wykonawców – są to więc najczęściej tzw. składanki. O.S.T. to skrót od Original Sound Track (oryginalna ścieżka dźwiękowa). Ten skrót zastosowaliśmy na oznaczenie „wykonawcy” w przypadku płyt z muzyką filmową. Warto zauważyć, że skrót ten często pojawia się także w tytule płyty, gdy autorem muzyki do filmu jest jeden, znany artysta np. Pink Floyd – „More (O.S.T.)” lub Tangerine Dream – „Sorcerer (O.S.T.)”