Czas realizacji oferty zakupu to jedna z dwóch składowych czasu oczekiwania przez klienta na przesyłkę. Druga to czas dostawy przesyłki.
Czas oczekiwania = czas realizacji oferty zakupu + czas dostawy (do Klienta)
Czas realizacji oferty zakupu jest ściśle uzależniony od tempa dostaw artykułów do naszej siedziby przez wydawców i dystrybutorów oraz od ich dostępności w magazynach dostawców. W ofercie, w opisach produktów podane zostały orientacyjne terminy realizacji uzależnione od podanych wyżej czynników. W przypadku dużych dystrybutorów czas realizacji wynosi najczęściej 48-72 godziny. W przypadku mniejszych firm lub produktów, których stan magazynowy u dystrybutora uległ czasowemu wyczerpaniu, czas realizacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 90 dni. W takich przypadkach Klient jest mailowo informowany o postępach w kompletowaniu oferty zakupu.
Artykuły które znajdują się na stanie sklepu oznaczone są ikoną „24H”. Z uwagi jednak na to, iż na stanie sklepu mogą znajdować się np. egzemplarze zarezerwowane celem realizacji wcześniejszych ofert zakupu lub produkty uszkodzone, pochodzące ze zwrotów, prosimy każdorazowo poczekać na potwierdzenie ze strony obsługi sklepu dostępności produktu na który została złożona oferta zakupu.
Czas dostawy uzależniony jest od formy wysyłki, którą Klient wybierze w trakcie składania oferty.
Zamówione artykuły na terenie Polski dostarczane są w następujący sposób:
Przesyłki InPost Paczkomat 24/7 są dostarczane do 2 dni od momentu ich wysłania.
Przesyłki realizowane przez Pocztę Polską wysyłane są dwa razy w tygodniu (wtorek, piątek) i powinny dotrzeć na terenie Polski do Klienta w ciągu 2 dni roboczych od momentu ich wysłania.
Przesyłki kurierskie powinny zostać dostarczone Klientowi w następnym dniu roboczym od momentu realizacji oferty zakupu.
Reasumując – przesyłka w zależności od wybranej formy wysyłki dotrze do Klienta najczęściej w ciągu 2 do 14 dni.
Równocześnie informujemy, że nie mamy wpływu na godziny doręczania przesyłek przez kurierów firm DPD i InPost. Natomiast na podstawie numeru listu przewozowego mogą Państwo „śledzić” drogę przesyłki do miejsca przeznaczenia i uprzedzając telefonicznie wizytę kuriera (dzwoniąc do lokalnego oddziału), próbować umówić się na odbiór artykułów o dogodnej dla siebie porze.
Koszty dostawy uzależnione są od formy wysyłki oraz formy płatności i aktualnie wynoszą:
Forma płatności / wysyłki | |||||||
* Wartość oferty zakupu |
płatność z góry (Przelewy24, PayPal, karta, przelew odroczony) | płatność przy odbiorze (pobranie) | |||||
DPD przesyłka kurierska |
InPost przesyłka kurierska |
InPost Paczkomat 24/7 |
Poczta Polska kurier Pocztex 48 |
DPD przesyłka kurierska |
InPost przesyłka kurierska |
InPost Paczkomat 24/7 |
|
do 300,00 zł | 16,70 zł | 13,90 zł | 13,90 zł | 16,70 zł | 20,90 zł | 16,90 zł | 16,90 zł |
od 300,01 zł do 600,00 zł |
13,70 zł | 10,90 zł | 10,90 zł | 13,70 zł | 16,90 zł | 13,90 zł | 13,90 zł |
powyżej 600,00 zł |
0,00 zł | 0,00 zł | 0,00 zł | 0,00 zł | 12,90 zł | 10,90 zł | 10,90 zł |
* Do wartości oferty zakupu na podstawie której obliczane są koszty wysyłki nie jest wliczana wartość biletów!
Opisane wyżej sposoby płatności obowiązują tylko w przypadku ofert zakupu składanych na terenie Polski. W przypadku zagranicznych ofert zakupu, przesyłki wysyłane są drogą lotniczą za pośrednictwem Poczty Polskiej, a jedynymi akceptowalnymi przez nas formami płatności są karta płatnicza lub przelew.
Jeżeli wśród zamówionych przez Klienta artykułów znajdą się produkty z działu ZAPOWIEDZI, przesyłka zostanie wysłana do Klienta najwcześniej w dniu ich rynkowej premiery!
Także w przypadku ZAPOWIEDZI zastrzegamy sobie prawo zmiany ich ceny, aż do dnia premiery. Czasami zdarza się bowiem, iż firma anonsująca dane wydawnictwo pierwotnie podaje złą cenę artykułu, by tuż przed datą jego oficjalnej premiery dokonać jej korekty.
Bardzo sporadycznie zdarzają się też nieanonsowane przez wydawców/dystrybutorów zmiany cen artykułów tzw. backkatalogowych (pozostających w ofercie od pewnego czasu). Jeżeli zmiana ceny (podwyżka) jest drastyczna, zastrzegamy sobie prawo niezrealizowania oferty zakupu w cenie jaką oferowaliśmy pierwotnie w sklepie. Klient zostanie poinformowany o zaistnieniu takiego przypadku, w celu modyfikacji oferty zakupu. Jeżeli natomiast zmiana ceny wiąże się z jej obniżką, Klient otrzyma zamówiony artykuł w nowej, niższej cenie.