Używamy plików cookies w celu ułatwienia korzystania z naszej strony.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich wykorzystywanie.

Rozumiem

Zasady przyznawania rabatów

  1. Osobom, które są stałymi klientami naszego sklepu, udzielamy w czasie zakupów rabatu w wysokości od 1 do 7%.
  2. Wysokość rabatu – wyliczana automatycznie przez system – uzależniona jest od ogólnej wartości zakupów dokonanych przez klienta w naszym sklepie w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy i kształtuje się następująco:
    • 1% – jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 600 zł
    • 2% – jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 750 zł
    • 3% – jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 1000 zł
    • 4% – jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 2000 zł
    • 5% – jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 3000 zł
    • 6% – jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 4000 zł
    • 7% – jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 7000 zł
  3. Wartość rabatu ulega prolongacie raz w miesiącu (w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca). Może wtedy ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu (system zawsze bierze pod uwagę poprzedzające 12 miesięcy historii zakupów Klienta w naszym sklepie).
  4. Rabat obliczany jest dla konkretnego konta (profilu) Klienta. Jeśli więc Klient założy w naszym sklepie kilka profili użytkownika, kwoty wydatków na poszczególnych kontach nie będą sumowane.
  5. Rabatów nie udzielamy w przypadku zakupu artykułów na które obowiązują ceny promocyjne (posiadające końcówkę 0,49, 0,90 lub 0,99 zł) oraz artykułów z działu WYPRZEDAŻ. Rabatom nie podlegają także koszty przesyłki i bilety na koncerty. Oznacza to, że jeśli Klient złoży w sklepie zamówienie "mieszane", tzn. na artykuły objęte promocją i te o cenach "zwykłych", rabat będzie uwzględniony tylko w przypadku tych drugich.