RockSerwis.FM


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

• W jakim czasie realizują Państwo złożone oferty zakupu?

Dokładne informacje na ten temat znajdują się tutaj.

• Ile wynoszą koszty wysyłki w sklepie Rock-Serwis?

Dokładne informacje na ten temat znajdują się tutaj.

• Czy udzielają Państwo rabatów stałym klientom?

Dokładne informacje na ten temat znajdują się tutaj.

• Czy wysyłacie Państwo artykuły za granicę?

Dokładne informacje na ten temat znajdują się w punkcie IX tutaj.

• Co należy zrobić jeśli zapomniała(e)m loginu i/lub hasła pod którymi zarejestrowała(e)m się w sklepie?

W przypadku loginu najprościej będzie, jeżeli prześlesz do nas prośbę o przypomnienie loginu, podając równocześnie swoje pełne dane rejestracyjne (imię, nazwisko, adres, telefon, itp.) W przypadku hasła możesz skorzystać z "przypominacza" hasła w Panelu Klienta.

• Jestem waszym nowym klientem. Mam problemy z zalogowaniem się. Po wpisaniu wymyślonego loginu i hasła i potwierdzeniu tego ostatniego, jestem przerzucany na stronę główną sklepu. Czy coś robię źle?

Login jaki wybrałaś(eś) jest zapewne identyczny z jednym z wielu tysiecy istniejących już w bazie sklepu. Najprościej wybrać jako login swój adres mailowy. Wtedy na pewno będzie on niepowtarzalny.

Proszę też pamietać, że login nie może być identyczny jak hasło oraz że oba nie mogą zawierać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ś, itd.) i innych "dziwnych" znaków (ukośniki, kropki, itp.).

• Czy zakupione artykuły mogą zostać wysłane pod inny, wskazany przeze mnie adres, jako np. prezent / niespodzianka?

Tak, jest to możliwe, ale tylko w przypadku kiedy Klient dokonuje płatności kartą płatniczą) lub przelewem na nasz rachunek bankowy. Klient powinien w takim przypadku podać dokładne dane odbiorcy na stronie formularza osobowego, a na stronie forma wysyłki w polu "życzenia specjalne" zaznaczyć, że zakupione artykuły mają zostać zapakowane w gustowny, ozdobny papier (i wysłane jako prezent, bez rachunku/faktury w środku).

• Czy koszty wysyłki doliczane są do każdego produktu w koszyku?

Nie!!! Koszty wysyłki doliczane są do ogólnej (sumarycznej) wartości WSZYSTKICH produktów w koszyku. Koszty te dodane do łącznej wartości zakupionych przez Klienta artykułów składają się na Całkowity koszt transakcji, czyli wydatek jaki poniesie on w związku z zakupami. Podczas kolejnych etapów finalizacji zakupów, suma ta kilkakrotnie będzie się pojawiać, m.in. na stronie Potwierdzenie zamówienia tuż przed ostatecznym zatwierdzeniem transakcji przez Klienta.

Czy otrzymam potwierdzenie złożenia przeze mnie oferty zakupu w sklepie wraz listą i cenami artykułów, którymi jestem zainteresowany?

Tak, oczywiście. W krótkim czasie od wizyty w sklepie połączonej ze złożeniem oferty zakupu, Klient otrzyma szczegółową specyfikację wybranych artykułów wraz z ich cenami i całkowitą kwotą transakcji. Później, klient otrzyma też mailową informację potwierdzającą przyjęcie oferty oraz realizacji zamówienia, dacie wysyłki, ewentualnie prośbę o akceptację zawartości przesyłki (w przypadku realizacji częściowej).

Czy w ceny artykułów oferowanych w sklepie wliczony jest podatek VAT?

Tak, ceny wszystkich artykułów zawierają podatek VAT.

Czy w przypadku wysyłki za granicę Klient płaci VAT zawarty w cenie artykułów?

Niestety, tak. Zgodnie z ustawodawstwem europejskim nie ma na razie możliwości zwrotu tego podatku lub odpowiedniego zmiejszenia ceny artykułów przy ich sprzedaży za granicę osobom indywidualnym. Stawka VAT w przypadku książek wynosi 5%, biletów na koncerty 8%, a innych artykułów 23%.

Co oznaczają symbole CD, CDS, SACD, DVDA, KS, TKT, V/A i O.S.T. pojawiające się przy lub w nazwach produktów?

CD, CDS, SACD, DVDA to symbole oznaczające płytę kompaktową (CD), singel lub maxi-singel kompaktowy (CDS), tzw. płytę kompaktową super audio, o bardzo wysokiej jakości dźwięku (SACD) i płytę DVD Audio z dźwiękem wielokanałowym (DVDA). KS i TKT - określenia przyjęte dla książek i biletów na koncerty. V/A to skrót od Various Artists (różni artyści). Ten skrót zastosowaliśmy w sklepie na oznaczenie wykonawcy w przypadku wszelkich wydawnictw polskich, bądź zagranicznych na których znalazły się nagrania różnych wykonawców - są to więc najczęściej tzw. składanki. O.S.T. to skrót od Original Sound Track (oryginalna ścieżka dźwiękowa). Ten skrót zastosowaliśmy na oznaczenie wykonawcy w przypadku płyt z muzyką filmową. Warto zauważyć, że skrót ten często pojawia się także w tytule płyty, gdy autorem muzyki do filmu jest jeden, znany artysta np. Pink Floyd - "More (O.S.T.)" lub Tangerine Dream - "Sorcerer (O.S.T.)"

Co oznaczają małe, kolorowe kółka umieszczone obok tytułów niektórych utworów?

Jeżeli obok tytułu utworu pojawia się kolorowe kółko oznacza to, że Klient może wysłuchać krótkiego fragmentu tego utworu w formacie MP3. W tym celu należy kliknąć lewym przyciskiem myszki na ten znaczek.

Aby bez problemu odsłuchiwać próbki MP3:

• komputer musi być wyposażony w kartę muzyczną i głośniki

• komputer musi mieć zainstalowany program do odtwarzania plików MP3. Najprostsze i najpopularniejsze z nich to Windows Media Player, stanowiący składową Windows oraz WinAmp. Jeżeli zajdzie taka koniecznośc Klient może ściągnąć taki darmowy program spod adresu: http://winamp.com